MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

10 Haziran 2012 Pazar

Ses.261

İşte gidiyorum çeşm-i siyahım
Aramıza dağlar sıralansa da
Sermayem derdimdir; servetim, ahım
Karardıkça bahtım karalansa da

Haydi dolaşalım yüce dağlarda
Dost beni bıraktı ah ile zarda
Ölmek istiyorum viran bağlarda
Ayağıma cennet kiralansa/sıralansa da

Bağladım canımı ömrümü zülfün teline
Yar beni bıraktın elin diline
Güldün Mahzuni’nin garip haline
Merva’nın elinde parelensede

---

Bu sözler buradaysa eğer, gerçekten sıkıntı var demektir. Rüzgar ve Kum...

1 yorum: