MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

5 Haziran 2012 Salı

Ses.259

Hatırlıyorum da, eskiden insanların hayatlarına bakıp, o hayatı nasıl yaşıyorlar acaba diye düşünürdüm. Özgür düşünemeyen, fikir belirtemeyen, sesini yükseltemeyen yani küçük hayatları olan insanlar olarak görürdüm. Ama şimdi tekrar bakıyorum da, onlar o küçük hayatlarında, hayatın aslında onlara neler sunabileceğinden habersiz gülebiliyorlarken, mutlu olabiliyorlarken ben; uçsuz bucaksız gördüğüm hayatın içinde düşünmekten gözümü açamıyorum. Bi yerde yanlışlık var, bişeyleri yapamıyorum sanırım.

---

Bu arada ben artık İstanbul'a taşınıyorum. İzmir'de son bir haftam. Neler olur, nasıl olur, ne zaman olur hiç bi fikrim yok. Ama bişeyler olsun diye uğraşacağım.

2 yorum:

  1. istanbul, o ucsuz bucaksız hayat ile paraleldir..... seyr keyf verir

    YanıtlaSil
  2. Ucu bucağından önce, yanı yamacını merak ediyorum diye gideyim istedim isimsiz arkadaş.

    YanıtlaSil