MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

11 Haziran 2012 Pazartesi

Ses.262

Umutlu olmam lazım. Güzel şeyler için değil, bişeyler için umutlu bakmam lazım dışarıya.
Ve hatta, başka dünyaların da olabileceğini anlamam lazım.
Ben uyurken de insanların mutlu olduğunu, hatta benden daha mutlu olduğunu öğrenmem lazım.
Başlamalıyım alıştırmalara. Nefes aldığım sürece alışmalıyım umutlara.

1 yorum:

  1. BAZI KELİMELER DİĞERLERİNİ ÖRTER!!!!!!!!
    u"MUTLU" olmam lazım.güzel şeyler için değil,birşeyler için u"MUTLU" bakmam lazım dışarıya."VE"hatta,b"AŞK"a dünyaların da "OL"abilecegıni "ANLA"mam lazım

    YanıtlaSil