MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

1 Mart 2011 Salı

Hiç

Hiç değmeseydi gözlerin bana,
Hiç hissetmeseydim seni, sevgini,
Ne anlamı kalırdı o zaman özlemin.

Hiç kızmasaydım sana,
Hiç bağırmasaydın bana,
Hiç yalan söylemeseydim sana
Ne anlamı kalırdı pişmanlığımın şimdi.

Ya da..

Keşke benimle beraber gelseydin.
Keşke zorunda olmasaydı.
Keşke kardeşin hasta olmasaydı.
Ne anlamı kalırdı ki o zaman, tüm bu kelimelerin
Hepsi sen olurdu, ben olurdu, sonsuz olurdu.

---

Ne güzel demişim lan ben öyle... 
Eskilerden buldum da, çok hoşuma gitti.
Ne kafa açarmışım kendi kendime.
Hatıralardan hatıra beğen..
Neyse.
Sevdim.
Keşke ölmeseymişsin diyebilirim anca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder