MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

30 Aralık 2012 Pazar

Ses.296

Güzel şeyler düşündüğümde, yada gördüğümde veya beni keyifli yapan şeylerle ilgilendiğimde aklımda bi şarkı çaldı hep. O şarkı ile alakalı da değil zaten hiç bi durum genelde ama istemsiz olarak vurucu bi başlangıç yapıyor olmak o mutluluğa o şarkı ile, beni daha rahat ve güçlü hissettiriyor.


Innocence caressing me
I never felt so young before
There was so much life in me
Still I longed to search for more

---

Buraya yazacak bişey bulamadım, isterdim daha derinlere inecek bişeyler olsun. Ama çıkmadı şu anda.

---

Mustafa geldi bide bak, bunu belirtmeyi unutmuşum. Her gün değişik yerlerde değişik anılar biriktiriyorum bir sürü arkadaşım ve Mustafa eşliğinde. Özlemişim keratayı. Bütün özlem duygusunun dışında, epey değişim yaşamış, durumunun getirisi olan. Getiriler hoş değil çok belli ki ama aksini yaşamak için elinden gelen bişey de yok. O yüzden de mecburi bi kabulleniş var ki o da en kötüsü. Mecburen olmamalıymış hiç bişey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder