MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

1 Ocak 2013 Salı

Yıl Yeni

Yıl 2012'den 2013'e geçerken neler mi oldu;

* Yine alkol almadım ( şu ana kadar )
* Ev sınırları içinde babam, Barkın, Barış Abi (ve nişanlısı), Işıl ve Sesim kardeşler, son olarak da Yıldız abla bulundu.
* Babam ara sıra bağlama çalarak müzik yoksunluğunu giderdi.
* Defalarca bulaşık yıkadım ( hatta yeni yıla bulaşık yıkarken girmişim )
* Diğer gecelerim kadar yalnız değildim bide.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder