MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

24 Aralık 2012 Pazartesi

Ses.295

Bazı kelimelere karşı büyük bi uzaklık hissediyorum çoğu zaman.

Kardeşim, dostum, sırdaşım, bitanem falan, böyle sahte bi aitlik katılarak karşındakine söylediğin, halbuki yoğurdun kaymağı kadar özel olabilecek durumlarda sarf edilen şeylerden. Acayip eğreti duruyor, üstelik sanki sadece bana göre değil de, durumun kendisi hakikatten öyleymiş gibi duruyor. Tabi bunları kullanan ile de çok alakalı ama yine de o kadar sık kullanılan ve anında aksine dönebilecek hislere tercüman olacakmış gibi yerleşmiş ki ağzına bi kaçının, öeh yani. Evet, gece gece buna takıldım, buna sinirlendim.

---

Hobbit'e gittim, bi kere daha gittim ve bi kere daha gideceğim. Zerre pişman değilim, mutluyum. Hatta mutluluğumun pek az kaynaklarından birisi de o'dur.

---

İşler ve güçler birazcık zor gelişiyor olsa da, bestelerimi kaydetmeye başladım. Planıma göre, 3 ay içinde dinlenilecek hale gelecek. Albümün (yuh) ismi ve 4 tane şarkısı hazır şimdilik. 6 şarkı yapabilirsem ne ala, yapamazsam da zaten şarkılar uzun, idare eder bence müzik alemi  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder