MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

26 Ağustos 2011 Cuma

Ses.175

Seni seviyorum ben kadın. Hani bildiğin tüm anlamları ile seviyorum. Sen nasıl istersen, anlamaya çalış yada anla. Ama bu anladığın kısımlar, anlamadıklarının yanında çok küçük bi kısımı dolduruyor. Seni seviyor olmam şu anda benim için hiç bişeye çözüm değil. Çözüm olamıyorum çünkü sana ve bana tek başımayken. Yardım etmen lazım. Beni anlaman lazım. Dediklerimi dinlemen lazım. Ben seni çok fazla dinliyorum. Hiç konuşmadığın zaman bile dinliyorum. Hatırlıyorum her dediğini. Senin de beni böyle bilmen lazım. Dinlemen lazım.
Özledim ben kadın ( hani artık özlemem demiştim ya sana, öyle bişey yoktu aslında. ) Rüyamda görüyorum, yoldaki birini sana benzetiyorum. Adını aklımda yankılandırıyorum. Yapıyorum bişeyler yani seninle alakalı yine. Sadece senden şu anda şunu bekliyorum.
Beni lütfen anla.
Dediklerimi anla.
Öptüm seni canımın içi.

---

Bir kaç gündür yazamıyorum buraya bişey. Hani hem yoğunum iş kapsamında, hemde hiç bi işim yok. Beynim yorgun. Özlemenin dışında başka hiç bişey yapamıyorum. Beni anla tamam mı¿ Seni boşladığımı düşünme dünya'm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder