MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

5 Ekim 2014 Pazar

Ses.364

Sonbaharın gelmesiyle ağaçlardan düşen yapraklarla kaplanmış yollar.
Upuzun binaların sisi delerk gözden kaybolmaları.
Nehir yanında oturup saatlerce izlenesi karşı kıyı.
Sakin ve serinlik kokan hava.
Yürüyerek dinmeyen enerjini harcayacağın birbirine benzeyen fakat farklı olan sokaklar.
Civardaki evlerden gelen, farklı farklı enstrüman sesleri.
Güzel bi yer burası.
Burada yaşayabilirim.
Burada anlamlar yaratabilirim.
Şansımı deniyorum.
Bişeyler yaratmak için tam da ihtiyacım olan şeylere sahibim.
Iyi yoldaşlar, fazlaca zaman ve ilham.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder