MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

26 Ekim 2014 Pazar

Ses.368

Mütevazı doğumgünü gecesi, bi hoş oldu. Alkolsüz,  gürültüsüz hatta sessiz.





---

Az evvel gökyüzünü izlemeye çıktım sokağa. Iki tanecik yıldız vardı, kulağım ise iki tanecik yıldız kadar az bi şarkı. Nasıl da ulaşabildim oraya, bulutları bi anda aşarak. Aynı bu gece gibi sessizdi yüksekler. Yavaş yavaş kayıyordu bulutlar, içlerinde hayallerim ile beraber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder