MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

31 Temmuz 2014 Perşembe

Ses.353 - Gula

Yaşıyor musun?
Hala orada mısın?
Beni duyabiliyor musun?
Yada;
Beni hiç duydun mu?

Görebiliyor musun?
Farkında mısın?
Yıldızları görebiliyor musun?
Yada;
Daha önce hiç yıldız gördün mu?
Hatırlıyor musun?

Hissedebiliyor musun?
Ellerimi görüyor musun?
Sıcaklığın hala bedeninde mi?
Belki de daha önce ısındığını hatırlamıyorsun?

Sesini duyamıyorum,
Konuşuyor musun?
Yoksa rastgele anlamlar mı yakalamaya çalışıyorum,
Derin sessizliğinden?

Daha önce hiç beni gördün mü?
Gözlerime baktın mı?
Aynı yerde bulunduk mu?
Aynı fikirde buluştuk mu?

Tek bir rastlantı yeter mi?
Yoksa her şeyi planlamalı mı?
Anlattığım hiç bir şey mi?
Yoksa ardımda kalan her şey mi?

Yaşıyor musun?
Hala orada mısın?
Hala orada mıyım?
Hiç oraya varabildim mi?
Hiç beni hisseti mi kalbin?
Hiç aitsiz kalacak diye korktu mu kalbin?

Belki benden hiç kaybolmamışsındır
Belki ben seni hiç bırakmamışımdır
Belki de ben seni hiç alamamışımdır
Sadece bir yansıma,  belki bir gölge

Yolda yürürken elimi tuttun mu?
Yağmurda ıslanırken göğsüme yaslandın mı?
Gözlerin ıslandığında, bakabildin mi bana?
Peki o şarkı hiç bitti mi?
Yada;
O şarkı hiç başladı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder