MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Ses.349

Yine aynı şarkılara takıldım durdum arkadaş. İlerleyemiyorum resmen. Tıkandım kaldım. Gerçi şarkılar çok güzel, insanı ağlatacak kadar güzel hatta. ( Ayrıca şu an ezan okunuyor ) Belki güzeller diye takıldım kaldım.

The Who - Reign Over Me
Pain of Salvation - Chain Sling
Steven Wilson -Insurgentes
Opeth - I Feel The Dark
No-Man - Togather We're Stranger

Uykusu varsa uykusu kaçar insanın. Mutluysa eğer kederlere, karanlıklara gark olur durur. Vahim bileşenler oluşturuyor şarkılar anlayacağın. Ama denk gelirsen eğer, yada boş vaktin falan varsa yanında, otur dinle. 30 dakikayı geçmez muhtemelen. Kafan rahatlayacaktır eminim, yada iyice kötü olacaktır. Belli olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder