MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

4 Temmuz 2014 Cuma

En Yakın Yabancı

Sokağa çıkalım, tanıdık olmayan
Uzun uzun yürüyelim, yorulana kadar
Dokunmadan bakalım gözlerimize
Yıldızlar görünene kadar, gözlerimizde.

En yakındaki yabancı
Sen ve o
Ben ve renkler
Sen ve sesler
Ben ve dingin nehir
Sen ve soğuk rüzgar

Paylaşmadığımız tüm zamanlar
Benim olsun
Yaşadığımız her anı
Sana hatıra

Banklara oturalım, az evvel ıslanmış
Birbirimizi dinleyelim, konuşmadan
Ve ellerini hissedeyim, dokunmadan

En yakındaki yabancı
Sen ve ben
Ben ve sesler
Sen ve mavi
Ben ve derin deniz
Sen ve ıssız köşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder