MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

22 Temmuz 2014 Salı

Ses.350

20-21 Temmuz'da Epikriz'in ilk albümü için davul kayıtlarına başladım ve bitirdim. Bedenen pek yorucu olmasa da zihnen emdi bitirdi olan her şeyi. Ama keyifliydi. Ali Kadir olmasaydı bitemezdi de, sağ olsun, var olsun. Manevi bi abiden de ötesi.


Videoya da kaydettim tüm aşamaları. Şarkılar basılacak hale geldiğinde iki yada üç şarkıyı video ile senkronlayıp salacağım internet alemine. İlerde işe yarar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder