MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

3 Mayıs 2012 Perşembe

Sessiz Zaman

Sen bişeyler yapıyorsun ve 
Onlar benim büyüm oluyor.
Sen yolda yürüyorsun ve
Yollar benim izim oluyor.

Sen su içiyorsun ve
Sular benim serinliğim oluyor.
Sen nefes alıyorsun ve
Gülüşün benim ömrüm oluyor

Yüzüne vurduğunda güneş, kısıyorsun ya gözlerini,
Kızaran yanakların sakinliğim oluyor.
Burnun soğuktan sızladığında, gözlerin ıslanıyor ya,
Göz yaşın gecelerim oluyor, büyüyor, büyüyor, büyüyor...
Rüyaları yaşayana dek, benimle küçülüyor.

Uyanmak, tekrar uyumak, üşümek veya seninle olmak,
Görmek, kör olmak, gülmek veya seninle sevmek.
Olacaksa eğer, seninle bilmek;
Sırları, korkuları, yokluğu ve yaşamı.

2 yorum:

  1. Önemli olan seni tamamlayacak ruhu bulmandır..Her peygamberin verdiği öğüt aynıdır: Sana ayna olacak insanı bul...!

    Aşk bir teslimiyettir, bir eriyiştir. Yeniden doğmak için uyanıştır. Aşkın bütün sırrı iki kelimede: varlığından soyunmak Aşk için ya hep vardır, ya hiç. Sen hep misin, hiç misin?"

    YanıtlaSil
  2. Olacaksa eğer, "Özlemek";
    Sırları, korkuları, yokluğu ve yaşamı
    "Görmek",
    "Eskiden" diye başlayan cümleleri...ve kurmayı yenilerini.

    YanıtlaSil