MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

24 Mayıs 2012 Perşembe

Ses.258

Ve aslında gerçek, ta en derinde yaşattığın '' Özlemek, Sarılmak, Kokusunu İçine Çekmek. '' gibi şeyler de olsa, hayat; O'na uyanmadan evvel bari çay demleyebilmek ve kapıdan çıkarken yüzüne bakmadan, sessizce ''Görüşürüz'' demektir.

Ve aslında gerçek, düşünmekten dolayı uyuyamadığın anlarda, belki yorgun düşerim ve uyur kalırım diye sabaha kadar iki büklüm oturmak da olsa, hayat; sorumsuz serseriler gibi anca akşam 6'da uyanıp tekrar uyumayı beklemektir.

Ve aslında hayat çok kolaydır.
Zor zannedip yaşamadığın, yaşamadığın için ise pişman olduğun, pişman olduğun için kendine güvenemediğin, kendine güvenemediğin için gerçekleştiremediğin şeylerin bi yerde birikmesi ise, gerçektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder