MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

25 Eylül 2011 Pazar

Ses.184

Ve şimdi hatırladım.
Ben sana şarkı söylemiştim..
Bi tek sana söylemiştim aslına bakarsan.
Söylediğim melodilerin tek sahibi, sen yokken bile sensin sanmıştım.
Yanıldığım için pişman olduğum tek şey, sensin.

Gözlerin bulut olmuş
Sana ne oldu böyle?
Görüşmeyeli çok değişmiş hallerin.
Haberlerde gördüğün o yılgın suretler mi?
Yoksa çaresiz terk ettiğin düşlerin mi?
Bana her şeyi anlat ne varsa aklında
Aklından zorun varsa onu da anlat
Bana derdini anlat kim kaldı yanında
Yanında kim olmalıydı aslında
Kötünün kötüsü de var
Anla unutursun zamanla
Unutursun hayat böyle
Alışırsın zamanla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder