MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

11 Ağustos 2015 Salı

Ses.394

Ben geçen günlerde baya baya doktora gidip belimden ameliyat için gün aldım. Hatta bugün sabah da ameliyat için hastaneye yatıyordum. Lakin şu an anlatmaya üşendiğim bi iki sebepten ötürü, 1 hafta ertelemiş bulunmaktayım. Fakat nihayetine varınca durum, ben bu beli açtırıcam, içine de doktor sokturucam. Burası kesin. En yeni haberim bu hayatıma dair :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder