MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

16 Ağustos 2015 Pazar

H.D.Ş.

Hayatıma dair,kötü olan şeyler;

Evvela fıtık oldum.
Bu durumu atlatmak sandığımdan daha karmaşık oluyor.
İş hayatımdan bu zamana kadar olan şeylerden sıkılmadığım kadar sıkıldım.
Oturduğum ev, yaşadığım oda, kullandığım eşyalar,  hiç birisi benim değil ve bana ait değil. Büyük sorun.
Kazandığım paranın herhanfbi katkısını göremiyorum. Az da kazanmıyorum ama sonuç nedense böyle.
Hava çoooooook sıcak. Nefes alamıyorum bazen.

Hayatıma dair, iyi olan şeyler;
Müziğim var, yalnızlık hissettirmeyecek kadar çok sevdiğim.
Sen varsın, her şeye rağmen, farkında olmasan dahi, daha çok az yüzünü görmüş olsam dahi, beni bana yaklaştırıyorsun. Bilmiyorsun tabi daha bunları. Anlatacak mıyım peki? Muhtemelen. Ama neden dün gece değil de ileride yapıcam bunu? Bilmiyorum.

Bakıyorum da, hayatıma dair iyi şeyler bu kadar sanırım. Ve eğer sen olmazsan, müzik ile başbaşa kalıcam, genelde olduğu gibi. Çok güzel müziklerim var daha önce kimseye dinletmediğim. Bence beraber dinlersek daha güzel olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder