MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Eylül 2014 Salı

K.Y.B.S. - 3

Kimin evindeyim elimde bir kırık bitik şişe 
İçindeydi canım kendim kırıp unuttum gizlice 
Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin 
Beni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin 

Çekilin görmem körüm ben 
Onun için bu dünyayı ben ezerim geçerim
Özümdür dönmem sözümden 
Bu yüzden bu dünyada ben sevilir severim 

Kimin evindesin unutuldun mu sende sinsice 
Çözüm sende canim zor mu geldi bu sonsuz bilmece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder