MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

6 Haziran 2013 Perşembe

GÖZALTI

Uzun vakittir yazamıyorum. Ama olağanüstü bi hal var ülkede. E ben de kayıtsız kalamadım. Gezi Parkı direnişi ile başlayıp, halkın diktatörlüğe direnişine dönen bi durumdayız. Eyleme gittim ve pek tabi gözaltına alındım. 26 saat geçirdim karakolda ve kolluk güçlerinin hakim olduğu yerlerde. Hoş oldu, keyifliydi onların psikolojilerini anlamak. Tabi bu anlama durumu asla kabul etmeyi getirmedi yanında, yanlıştılar. Her şeyden evvel kul olmuştular.
Ben ise 26 saat kadar kul oldum ömrü hayatımda. Hiç bu kadar zorlanmamıştım içsel olarak. Ama içinde bulunduğun durum, yanımda olan insanlar gayet normaldiler, herkes gibiydiler. Ben bu durumu ucuz atlattım. Umarım tüm ülke aynı şekilde atlatır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder