MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

24 Temmuz 2012 Salı

Ses.269

İki ihtimal var. Ya her şeyi çok önemsemiyorsun ve bazı şeyler öylesine oluyor. Ya da her şeyi çok iyi planlıyorsun ve öyle yaşıyorsun. Her iki türlü de midem bulanmıyor değil. Üzülüyorum aslında senin için.
Benden gizlenmene gerek yok ki. Seni aramıyorum zaten. Sen oradasın, ben ise burada. Uzağız, hemde hiç tanışmadığımız zamanlardan bile daha çok. Çünkü o zamanlar habersizdim. Şimdi biliyorum ve uzaksın. En uzak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder