MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

12 Temmuz 2012 Perşembe

Ses.268

Hemen romantik gençler gibi şiir yazayım mı, yalnızlık ve yabancı şehir ile alakalı? :)
Başka şehirde olmanın en kötü yanı, eski hayatındayken dem vurduğun tanıdıklarının, burada olmayışıymış be. Kimseyi tanımıyorum sokağa çıkınca. Hatta kentleşmesi bile yabancı buranın. Yadırgıyorum elbette ama alışıyorum da bi yandan. Alışveriş merkezlerine gidip bişeyler almaktan hoşlanıyorum mesela artık. Gerçi ilk değişikliğin bu olması beni çok şaşırttı ama, yapacak bişey yok. Şimdilik bu kadar.

Ha bi de burada seninle ilgili hiç bişey yok kadın. En güzeli de sanırım bu başka şehirde olmanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder