MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

21 Nisan 2012 Cumartesi

Olduğum Her Şey

''Olduğum Her Şey'' adında bişeyler yazasım geliyor ama ilham diye bişey şu anda barınmıyor aklımda. Ölücem yorgunluktan. Kesinlikle güzel bi başlık. Çok güzel hemde

1 yorum:

  1. Olduğum gibi kim görebilir beni..
    Olduğum gibi kim görebilir beni
    Ne rengim var benim, ne nişanım
    Benim de bildiğim sırlar var diyeceksin ama
    Hem o sırlarım ben, hem de o sırları saklayanım

    Bu gönül ne vakit durulacak bilmem
    Ama şu anda hiç kımıldamadan duran da benim
    Yürüyüp giden de ben
    Ben bir denizim, kendi varlığı içinde taşan
    Uçsuz bucaksız, alabildiğine geniş, kıyısız, hür bir deniz


    İki dünya da yok oldu gitti bende
    Artık ne bu dünyadan sorsunlar beni, ne o dünyadan
    Sen bizim aynımızsın dedim ey can!
    Amma yaptın dedi, o da ne demek
    Şu gördüklerin hep benim
    Yoksa dedim sen O musun?
    "Hey, kendine gel! Sus!" dedi.
    "Benim ne olduğum dile gelmez.."
    Öyleyse dedim sana işte dilsiz, dudaksız konuşan biri
    Yoklukta ayaksız yürümedeyim, gökteki ay gibi
    İşte sana elsiz ayaksız durmadan koşan biri
    "Böyle koşup durmak," dedi bir ses, "senin nene gerek?"
    Bak bana, apaçık ortadayım da gene gizliyim
    Sen beni gör asıl beni!
    Eşi bulunmaz bir gizli maden olmuşum
    Eşi bulunmaz bir deniz olmuşum ben
    Tebrizli Şems'i gördüm göreli

    YanıtlaSil