MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

14 Şubat 2017 Salı

Ses.421

Ve yine aynısı oldu, yazmayı unuttum. Aslına bakarsan bi çok şey aynı oldu. Daha önceden yaptığım gibi yada yapamadığım gibi. Takıntılığımı başka insanlara aktarmaya devam ediyorum-dum ki fark ettiğim anda bıraktım. Bu sefer daha az vakit kaybettim. Bildiğim anlamda "sevmek" sanırım genelde bilinen "sevmek" durumundan farklı. Bunu iyi yada kötü yada olumlu yönde farklı olarak söylemiyorum. Ki kesinlikle iyi yönde değil, çünkü kimi sevsem yada sevmeye çalışsam canımız yanıyor. Bu konunun daha da derinine inip halletmeliyim. Ama birisiyle değil. Mümkünse yalnız başıma. Bu sefer en azından çözmek için yalnız başıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder