MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

17 Ocak 2016 Pazar

Öz

Bir yudum nefes ve unutulmuş gelecek
Bozmayarak istifini gelecek
Zaman yudum yudum, damla damla
Dudaklarından süzülecek

İhtimal yokken hatıran olan
Teker teker anlamın olan
Düşünmezken bile asla artık hayatın olan şeyler
Yansıyacak gözlerine, kör edercesine

Bitecek 2 yıl, 7 ay içinde
Sinecek şefkat bir anda
Sakındığın sıradan
Hayallerin hatıra
ve unutulmuş bir gelecek
Hayatından sürülecek


---

Bir iki cümle değiştirince daha iyi olacağını düşündüm.

02:32
12.03.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder