MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

23 Aralık 2015 Çarşamba

Ses.399/5

"Yine yağmur yağmış. Kayıp düşmeden yürüyemeyecek miyim ben bu yolda bilmiyorum ki... Şarkının adını da hatırlayamadım. Halbuki dün dinlemiştim. Offff... Oha, ezseydin bari be adam, yola da mı bakmıyorsun! Aptal şey... Hah, buldum şarkıyı;

https://www.youtube.com/watch?v=En9ibmBvPJI

Yav nasıl unutulur ki bu şarkı da. Vanilyalı kek gibi bişey halbuki :) Kulaklığım da çalışıyorsa hala yağmur bile üşütemez beni. Gerçi paçalar hala ıslak ama olsun, şarkı iyi... Abimi mi arasaydım acaba ellerim koptu torbaların ağırlığından. Gerçi nasıl arayacağım, eller dolu. Şu kafenin tentesine sığınayım en temizi, arar çağırırım... Çantanın da sapı kopacak yenisini almam lazım. Nerede şu telefon!... Hah, abi, ara... Hay sıçayım şarjına da sana da telefon! Şansıma da sıçayım. Paçalarıma da sıçayım! Haydi yüklen tekrar... Kolay gelsin... Sen de su sıçrat tabi araba, hiç sorun değil. Ben nasılsa ölürüm bugün yarın... Ellerim kopacak şimdi, of abi nerdesin be! Oha, abi! Seni gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim ha bak. Sağol canım, beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Ne oldu yine? Ya abi koptu ellerim şu torbaları al nolur. Omzum düşecek şimdi... Bunun için mi yani bu kadar sevinç özlem falan? Ya ne olacaktı :) E iyi ver hadi, annem evde mi? En son sabah gördüm, evdeydi. Hala da evdedir bence. Arasana bi. Şarjı bitti salak telefonun, seni de arayamadım çağıracaktım yanıma. Gerçi sen çıktın karşıma da annem hala muamma şu an. Tamam tut bi şu torbayı ben bi arayayım. Ver ver, yeni kol alırsın zaten bana kopunca bu. Tamam dır dır etme hadi iki dakika....

---

Anneeee! Kedi nerde? Koltuğu tırmalıyor kızım! Gel de al şu hayvanı şurdan atıcam bak sokağa! Anne tamam aldım, ne hemen sokak falan, insafsız mısın sen? Beni de küçükken yaramazlık yapınca sokağa mı atmayı planlıyordun nedir? Evet, ne sandın? Haa, iyi bari atmamışsın. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder