MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

3 Ekim 2013 Perşembe

Ses.328

Olmak, yaşamak, nefes almak zaten sıradan, her zaman olan, var oldukça var olacak olan bi durumken hayatına hiç anlam katmadan yaşamak, iyice sıradan hissettiren bi durum benim tarafımda. Yine geleceği düşünmeye çalışmaktan bugüne dair bişeyler yapamıyorum. Halbuki yarınım da bi gelecek. Ona da plan yapsam hoş olacak.

---

Mesela bu ay benim ay'ım. Doğum günü ay'ım. Ona dair plan yapsam güzel ve hatırlanır bi an olur dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder