MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

18 Mart 2013 Pazartesi

En Uzak Yıldızlar

Yıldızlara dikerdi gözlerini
Bakmaktansa yakındaki aitlerine
Uzaktaki özlemlerle varırdı gecelere

En uzakta hiç tanımadığı mutlulukları 
En yanındaki yağmurlara yeğlerdi
Hayatı aslında hep böyleydi

21.03.13 / 04:15 (Ek)

Doğmadan evvel ölünür sandılar
Sevmeyi tanımadan yaşanır sandılar
Acı çekmeden de sevilir sandılar
Gülen yüze gözlerini kapayıp hayatı
Görünür sandılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder