MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

13 Kasım 2014 Perşembe

Ses.371

Bugun en son 5 yil evvel olan bi his belirdi icimde. Artik bittin bende, onu fark ettim. En yukari baktigimda, sadece kendi anilarimi gordum, tertemiz ve pasparlak. Burada ve icerimde bitmissin onu anladim. Mutlu oldum ve derin bi nefes alabildim gunler aylar yillar sonra. Sarkimi da dinleyebildim dinginlikle. Son gecendi benimle birlikte, guzel ve aniden bitti. Fakat huzunsuz oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder