MÜHİM MESELE

Nefes al, nefes ver. Nefes al, nefes ver… Nefes al… ve biraz tut şimdi.

Okudukça ben olacağın bir yer burası. Okudukça beni anlayacağın yer, burası. Belki nefret edeceksin benden beni tanıdığına pişman olarak, belki de beni özleyeceksin yine pişmanlıkla.Ne okuman için bir sebep var, ne de okudukça varacağın bir sonuç.

Sadece ben. Eğer istersen.

Şimdi bırakabilirsin.

22 Nisan 2013 Pazartesi

Ses.314

Ben yine yazamıyorum fark edileceği gibi. Aslında hoş şeyler de vuku buluyor hayatımda ama olmasını istediğim kadar yoğun değiller. O yüzden kafamı toparlayıp yazamıyorum, bi şeylere cevap da oluşturamıyorum haliyle. Ama azcık bahsedecek olursak; işe girdim ( ve hala bırakmadım ), davul kayıtlarına devam ediyorum, belim hala iyi, sevebiliyorum ve sevilemiyorum.
Aklıma gelenler bunlar. Daha detaylı bişeyler olursa zaten yazacak kıvama da gelirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder